środa, 15 kwietnia 2020

Witam po świętach 😊

Kochani witam wszystkich po świątecznej przerwie. Niestety nadal nie możemy spotkać się u mnie w gabinecie logopedycznym, a ja już ogromnie tęsknię za tymi spotkaniami.  W tej chwili pozostaje nam nadal zabawa na odległość. Mam nadzieję, że  wypoczęliście i jesteście gotowi do dalszych zabaw logopedycznych.
Przypominam, że wszystkie ćwiczenia znajdują się po prawej stronie mojego blogu. W komentarzach dajcie znać, ze tu jesteście i czy udało wam się wykonać wasze zabawy. Powodzenia😊

Dzisiaj jest środa, więc do zabawy zapraszam:


Agatkę
 pobaw się w gąsienicę i rakietę - ćwiczenia oddechowe nr 2
- gimnastyka buzi i języka ćwiczenie nr 1
- dodatkowo ma dla ciebie zabawy związane z zwierzętami na łące (wysłałam na pocztę)

Marka
 pobaw się w gąsienicę i rakietę - ćwiczenia oddechowe nr 2
- dodatkowo ma dla ciebie zabawy związane z zwierzętami na łące (wysłałam na pocztę)

Fabiana
- zapraszam Cię do gimnastyki buzi i języka - ćwiczenie 3
- ćwiczenia doskonalące wymowę głoskę sz w wyrazach (wysłałam na pocztę) 

A w nagrodę zapraszam do wysłuchania piosenki "Bal na łące"
https://www.youtube.com/watch?v=VL-IW-Xy0Jo

Brak komentarzy: